Saturday, October 8, 2016

Trading Strategie Pyramid

Piramide Solitaire - Basiese Strategie deur Seth Brown. Raad / Card Games Expert Pyramid Solitaire. ook bekend as King Tut of Tut se graf is 'n eenvoudige solitaire game wat anders speel as die gewone Klondike Solitaire. Die doel is eenvoudig om die kaarte te voeg tot 13, wat makliker met 'n paar strategie wenke word verwyder: Voor die aanvang van jou spel, vinnig scan die raad om te sien of die spel is natuurlik unwinnable. As jy 'n 7 in die boonste ry, en dit is nie, kan jy nooit die wedstryd te wen. vinnig nagaan van die raad voordat jy begin om gevalle soos hierdie sal help om jou uit te mors tyd op onmoontlik speletjies. (Sommige rekenaar Solitaire programme sal dit vir jou doen, en nooit te bied jy met speletjies wat nie gewen kan word op dié manier.) Lees verder Onder As 'n piramide het drie van dieselfde rang op dit (bv drie Jacks), probeer om nie te speel die vierde kaart van daardie rang van die dek. Met ander woorde, as jy 'n 2 wat moet ooreenstem, probeer om dit aan te pas met een van die Jacks in jou piramide, eerder as die een in die dek. Andersins, sal diegene Jacks baie moeilik om ontslae te raak van later wees. Speel Kings waar moontlik. 'N Koning moet geen ander wedstryd, so enige tyd wat jy kan 'n koning te speel, hetsy van die piramide of die voorraad paal, daar is geen rede om dit nie te onmiddellik te speel. Dink aan dit as 'n gratis kaartjie. As jy speel verskeie kere deur die dek, nooit 'n wedstryd tussen jou voorraad stapel en afval paal maak tot jou laaste keer deur. Die kaarte sal in dieselfde volgorde, sodat jy nog 'n kans om hulle later te pas sal hê, en wil jy dalk om dit met die kaarte van die piramide in die tussentyd. speel altyd uit die weggooi paal, eerder as om die dek. Selfs as 'n nuwe kaart opdaag op die dek wat jy nodig het, indien die kaart op die oomblik op die top van die weggooi paal is nutteloos, gooi die nuwe kaart. Dit sal steeds toelaat dat jy die nuttige kaart speel, maar sal nog 'n nuwe kaart te openbaar in die tussentyd, gee jou nuwe inligting. Lees verder hieronder as 'n algemene reël, moet jy jou besluite so lank as moontlik. Don t laat verbygaan 'n kaart wat jy nodig het, maar as jy meer inligting kan kry voor die verwydering van kaarte, kan jy 'n bietjie meer oor jou situasie te leer. Probeer om die piramide eweredig te verwyder aan beide kante van die ergste ding in die eindspel is om 'n enkele lyn van kaarte Vyf-diep het, want dit beteken dat jy nodig het om vyf spesifieke kaarte flip om te wen. Speel Pyramid Solitaire met hierdie eenvoudige Gids Risikobestuur Kenners Energie, Trading, Verskansing Kapitaalmarkte Risiko Beperk is 'n erkende leier in die verskaffing van risikobestuur dienste. deskundige getuies litigasie ondersteuning. handel heining produkte en raadgewende om baie van die mees suksesvolle maatskappye, beleggers, die regering entiteite, insluitend dié in energie kommoditeite, finansies, en tegnologie. Risiko Beperk bied 'n verskeidenheid van strategiese bestuur raadgewende dienste, risikobestuur konsultasie. handel strategie transaksie ondersteuning. verskansing. termynkontrakte, afgeleides, modelle pryse, FAS 133 ASC 815. risiko-oudits, SOX. en deskundige getuies. Risiko Beperk se raadgewers is kundiges in hul nywerheidsektore, wat kommoditeit energie markte soos ru-olie aardgas, brandstof (stralerbrandstof. Diesel petrol), elektriese krag en handel te sluit. metale, AG produkte, en finansies teenparty krediet risikobestuur. Energie Risiko tydskrif aangekondig dat hy Risiko Beperk se uitvoerende hoof het gekies as die wenner van die 2009 risikobestuur Pioneer Award. Hier is skakels na webwerwe waar jy nuttige inligting oor risikobestuur kan vind kies. energie, kommoditeite, finansies, afgeleide risiko beheer strategie. en teenparty kredietrisiko operasionele risiko. As jy enige vrae het met betrekking tot risikobestuur konsultante, deskundige getuies litigasie ondersteuning. FAS 133 ASC 815 verskansingsrekeningkunde, Sarbanes-Oxley nakoming of ander energie risikobestuur handel konsultasie. My Forex Trading Strategie Hoogtepunte Die stelsel is eenvoudig winsgewend te maak. jy sal die kragte wat die Forex mark beïnvloed te verstaan, volg dit konsekwent en jy sal winsgewende resultate te kry. Jy sal al die markte handel te dryf. die stelsel van toepassing op enige ander vloeistof mark soos goud, olie, indekse, aandele. 1 van risiko per handel. Ek waag net 1 van my rekening op elke handel (dit kan aangepas word op grond van jou risikoprofiel). Op die wins kant. Ek Don t betree 'n handelsmerk, tensy ek het ten minste 3 van wins potensiaal per handel (dit kan optrek na 10 per handel). Ek handel op grond van prys aksie (Geen fancy of nalopend aanwysers), handel ek op grond van wat die mark is vir my sê, en nie wat 'n aanduiding of 'n magiese formule vir my sê. Verskeie Tyd rame Ontleding. ten einde 'n beter akkuraatheid te kry, ek voer verskeie tydraamwerke analise, of alles in lyn, ek handel dit. Trading Plan. my stelsel laat my toe om 'n verhandeling van plan om elke dag te ontwikkel: wat munt pare om handel te dryf, in watter rigting en moontlike intreevlakke. Mark volgelinge ek nooit probeer om te raai waar die mark is op pad. Raai marktendense is gevaarlik, want die meeste van die tyd sal ons koop en verkoop besluite wat gebaseer is op wat ons dink die mark kan doen. Ons kan verkeerde besluite wat gebaseer is op 'n vooroordeel wat gevorm as gevolg van 'n subjektiewe metode maak, of op 'n publikasie wat ons ve lees, of wat 'n verhandeling pal vir ons gesê. Meer as 10 jaar van deurlopende handel ervaring wys my baie duidelik dat dit onmoontlik is om konsekwente resultate te kry deur die raai die mark. Wat ek doen In plaas van probeer om te raai waar die mark is op pad, handel ek volgens wat die mark sê vir my. Ek probeer om die mark toestand te identifiseer en te baseer my verhandeling op hierdie toestand. As die mark my vertel dat dit het 'n hoë waarskynlikheid optrek, sal probeer om 'n lang geleenthede vind as dit my vertel dat dit het 'n hoë waarskynlikheid om af te gaan, ek as die mark is wat wissel, ek kyk vir ons inskrywing rondom die onderkant of bokant van die reeks. Met ander woorde, ek my strategie aanpas altyd die spesifieke mark toestand, en nooit verwag dat die mark aan te pas by die manier wat ek handel. Mark Inskrywings meeste valuta handelaars baseer hul handel besluite oor tegniese aanwyser s. Die probleem is dat die meeste aanwysers is 'n eenvoudige formule toegepas word op prys (naby, oop, hoog of laag) vir 'n bepaalde tydperk van die tyd. Dit kan ons inderdaad vertel hoe die mark gedra tydens hierdie spesifieke tydperk van die tyd, maar glo ons dit het niks te doen met die toekomstige gedrag van die mark. Wat ek doen ek op die mark gebaseer op die prys aksie. Die mark self vertel my om dit te betree wanneer dit 'n hoër waarskynlikheid van pos in een rigting oor 'n ander. Dit is 'n eenvoudige en objektiewe handel metode wat jou kan help in ooreenstemming resultate te kry. Risiko-beloning verhouding meeste handelaars baseer hul strategieë op goeie akkuraatheid. Die akkuraatheid van die stelsel verwys na die aantal positiewe ambagte oor alle ambagte vir 'n gekose tydperk. Maar daar is een klein probleem wat ons nog nooit beheer oor die akkuraatheid van die stelsel het. Die mark besluit of dit op of af gaan, sodat die akkuraatheid van die vorige 10 ambagte het niks te doen met die akkuraatheid van die volgende 10 ambagte. Wat ek doen In plaas van die saak op grond van 'n goeie akkuraatheid ek handel op grond van 'n goeie risiko beloning verhouding (RRR). Die RRR verwys na hoeveel pitte I m bereid is om te maak op 'n handel in 'n stel van ambagte. Toe ek my ambagte baseer op 'n goeie RRR, kan ek dieselfde hoeveelheid wen en ambagte verloor het en nog steeds goeie handel resultate te kry. Op hierdie manier sal ek nie afhanklik van die akkuraatheid van die stelsel om konsekwente resultate te kry. Daarbenewens is dit in staat stel om stres vrye handel. Trading plan Aan die begin van die dag het ek uiteindelik met 'n korttermyn en 'n lang termyn handel planne. Elke dag het ek analiseer die langtermyn kaarte om te bepaal watter geldeenheid pare ek m gaan om te kyk na 'n handel geleentheid, en die korttermyn kaarte om te bepaal wat die mark nodig het om te doen om my gereed om handel te dryf nie. Dit help my baie goed gestruktureerde plan en handel met meer dissipline te skep. Handel, risiko en geldbestuur Dit is aspekte van die saak wat dikwels vergeet, want hulle is baie belangrik (Ek sou dit waag om te sê dat hulle selfs meer belangrik as inskrywings mark). Risikobestuur verwys na die metode wat ons gebruik om te definieer hoeveel te waag op elke handel. Geld Bestuur verwys na die metode wat ons gebruik om te bepaal hoe groot ons volgende handel moet wees (posisie sizing). Handel bestuur is hoe ons ons handel te bestuur nadat ons reeds daarin (gedeeltelik wins, piramide in, ens). Aan die einde van die dag, man al wat ek doen is die gebruik van die waarskynlikhede op my guns. Jy kan handel met behulp van ons strategie sowel om konsekwente resultate te kry, klik hier vir meer inligting oor my opleidingsprogram leer.


No comments:

Post a Comment